Articolul precedent |
Articolul urmator |
1570 115 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 23:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134 (38) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Comunicarea și relaționarea profesor-elev în scopul eficientizării procesului de învățământ. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 66-70. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.134 | ||||||
Pag. 66-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Si la simple communication est un procédé de transmission d'informations en utilisant des moyens signes, symboles, la communication pédagogique professionnelle est un processus complexe. Cette communication est basée sur spirituelle et intellectuelle. En d'autres mots, on utilise le système d'éducation des relations qui assure l'efficacité de l'éducation et de la formation. Cette relation doit bazezepe un climat scolaire positif. Et comportant des caractéristiques spécifiques. |
||||||
|