Comunicarea și relaționarea profesor-elev în scopul eficientizării procesului de învățământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1570 115
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 23:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.134 (38)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Comunicarea și relaționarea profesor-elev în scopul eficientizării procesului de învățământ. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 66-70. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Comunicarea și relaționarea profesor-elev în scopul eficientizării procesului de învățământ

CZU: 371.134

Pag. 66-70

Mogîldea (Iuzu) Iulianna
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2017


Rezumat

Si la simple communication est un procédé de transmission d'informations en utilisant des moyens signes, symboles, la communication pédagogique professionnelle est un processus complexe. Cette communication est basée sur spirituelle et intellectuelle. En d'autres mots, on utilise le système d'éducation des relations qui assure l'efficacité de l'éducation et de la formation. Cette relation doit bazezepe un climat scolaire positif. Et comportant des caractéristiques spécifiques.