Articolul precedent |
Articolul urmator |
1279 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-05 15:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.132 (64) |
Educație (14210) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Atitudinea față de schimbare în profesia didactică. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 51-54. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.132 | ||||||
Pag. 51-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În această lucrare sunt generalizate ideile pe care numeroși autori le-au exprimat cu privire la semnificațiile Schimbării: ca proces, o experiență de profunzime săvârșită de o persoană sau societate. Iar „Schimbă atitudineaŗ este sfatul pe care îl primim când trebuie să schimbăm ceva în comportamentul nostru. Deci, „schimbă atitudineaŗ este rezultatul final, iar teoria angajamentului permite înţelegerea acestei dispoziţii deosebite a persoanelor de a rămâne la o decizie inițiale atunci, când schimbarea nu le mai permite obţinerea avantajelor scontane şi rămân în starea de amorsare, când primesc lucrurile așa cum sunt. Astfel, schimbarea în plan personal reprezintă o experiență individuală unică ce orientează dezvoltarea cadrului didactic în vederea creșterii nivelului adaptării la solicitări cât și în acord cu transformările din sistemul și procesul educațional. |
||||||
|