Atitudinea față de schimbare în profesia didactică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1279 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-05 15:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.132 (64)
Educație (14210)
SM ISO690:2012
VRABII, Violeta. Atitudinea față de schimbare în profesia didactică. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 51-54. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Atitudinea față de schimbare în profesia didactică

The attitude towards change in teaching profession

CZU: 371.132

Pag. 51-54

Vrabii Violeta
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2017


Rezumat

În această lucrare sunt generalizate ideile pe care numeroși autori le-au exprimat cu privire la semnificațiile Schimbării: ca proces, o experiență de profunzime săvârșită de o persoană sau societate. Iar „Schimbă atitudineaŗ este sfatul pe care îl primim când trebuie să schimbăm ceva în comportamentul nostru. Deci, „schimbă atitudineaŗ este rezultatul final, iar teoria angajamentului permite înţelegerea acestei dispoziţii deosebite a persoanelor de a rămâne la o decizie inițiale atunci, când schimbarea nu le mai permite obţinerea avantajelor scontane şi rămân în starea de amorsare, când primesc lucrurile așa cum sunt. Astfel, schimbarea în plan personal reprezintă o experiență individuală unică ce orientează dezvoltarea cadrului didactic în vederea creșterii nivelului adaptării la solicitări cât și în acord cu transformările din sistemul și procesul educațional.  

In this work are generalized the ideas that many authors have expressed about the meaning of Change: as a process, a deep experience made by a person or society. And "Change attitude" is the advice we receive when we have to change something in our behavior. .So "change attitude" is the final result, and the theory of commitment allows understanding of this particular provision of people to remain at an initial decision when the change no longer afford to get spontaneous benefits and remain in priming when they receive things the way they are.Thus, personal change is a unique individual experience that guides the development of the didactic framework in order to increase the level of adaptation to requests and in accordance with the changes in the educational system and proces.