Eficacitatea şi calitatea programelor de formare profesională continuă în sistemul educaţional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1412 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 21:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.09 (546)
Organizarea instruirii (533)
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Eficacitatea şi calitatea programelor de formare profesională continuă în sistemul educaţional. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.2, pp. 44-48. ISBN 978-9975-88-019-0. 978-9975-88-021-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2017
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

Eficacitatea şi calitatea programelor de formare profesională continuă în sistemul educaţional

CZU: 37.09

Pag. 44-48

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 decembrie 2017


Rezumat

L’article présente le problème de la qualité et de lřefficacité des programmes de formation professionnelle continue des enseignants. Les cherceurs ont analysé le concept, la situation dans la formation professionnelle continue. La qualité des programmes de formation professionnelle continue est présentée par le cercle de Deming. Il y a une description du contexte et de lřévolution des programmes de formation professionnelle continue des enseignants, qui a été faite à partir des changements qui ont eu lieu dans les pratiques des enseignants et lřinfluence des stratégies dřenseignement appliquées suite au programme de formation et à son suivi sur la motivation des élèves et leur participation dans les activités pratiques.