De la un turism fragmentat la un turism integrat
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1364 43
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 15:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(478) (62)
Turism (534)
SM ISO690:2012
VULPE, Olesea. De la un turism fragmentat la un turism integrat. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.1, pp. 204-207. ISBN 978-9975-88-007-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației
Vol.1, 2017
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2017

De la un turism fragmentat la un turism integrat

CZU: 338.48(478)

Pag. 204-207

Vulpe Olesea
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2017


Rezumat

On the holiday makers market is a multitude of small and medium businesses, the tourist market being fragmented by these service providers. The trend in the tourism market is to integrate holiday organizations, focusing on different areas and activity components. Advantages: lower production costs; Tourist facilities; Permanent improvement of the workforce; Large-scale promotional campaigns for projects at low costs; Market studies and the common organization of booking systems.