Articolul precedent |
Articolul urmator |
1364 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 15:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(478) (62) |
Turism (534) |
SM ISO690:2012 VULPE, Olesea. De la un turism fragmentat la un turism integrat. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.1, pp. 204-207. ISBN 978-9975-88-007-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48(478) | ||||||
Pag. 204-207 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
On the holiday makers market is a multitude of small and medium businesses, the tourist market being fragmented by these service providers. The trend in the tourism market is to integrate holiday organizations, focusing on different areas and activity components. Advantages: lower production costs; Tourist facilities; Permanent improvement of the workforce; Large-scale promotional campaigns for projects at low costs; Market studies and the common organization of booking systems. |
||||||
|