Piața serviciilor poștale, structura și rolul în sistemul relațiilor de piață
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
780 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 08:40
SM ISO690:2012
GOLOVCO, Vladimir. Piața serviciilor poștale, structura și rolul în sistemul relațiilor de piață . In: Creşterea economică în condiţiile globalizării: : modele de dezvoltare durabilă, 12-13 octombrie 2017, Chișinău. Chisinau, Moldova: Complexul Editorial INCE, 2017, Ediția 12, Vol.2, pp. 137-141. ISBN 978-9975-3171-2-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Creşterea economică în condiţiile globalizării
Ediția 12, Vol.2, 2017
Conferința "Creşterea economică în condiţiile globalizării"
Chișinău, Moldova, 12-13 octombrie 2017

Piața serviciilor poștale, structura și rolul în sistemul relațiilor de piață

JEL: O4, L87

Pag. 137-141

Golovco Vladimir
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 18 noiembrie 2017


Rezumat

Nucleul unei economii competitive este compus din companii eficiente, capabile să reziste concurenței atât pe piața internă, cât și pe cele externă. Întreprinderile din sfera de servicii constituie un element important în asigurarea unei creșterii economice durabile, unul din semnele viabilității economiei fiind diversificarea și lărgirea continuă a sectorului. Starea și caracterul dezvoltării serviciilor poștale au o influență directă asupra nivelului de satisfacere a clienților în serviciile de comunicații, economia comunicațiilor și țării. Aceasta asigură aproximativ o treime din veniturile din activitatea de bază a industriei comunicațiilor și contribuie la crearea venitului și produsului intern brut al țării.  

The core of a competitive economy is composed from efficient companies, capable to withstand competition on internal and external markets. The companies from the Service Sector of Economy are one of the most important elements in ensuring sustainable economic growth, one of the economy viability signs, in order to make diversification and sector expansion. The format and nature of the of the postal service’s development has a direct influence on customer satisfaction level, concerning communications services, the communications economy and the national economy. Postal services provides about one-third from the communications industry income, essentially contributing to the country's income and gross domestic product creation.

Cuvinte-cheie
creştere economică, piața serviciilor, întreprinderi mici,

servicii poștale, dezvoltarea comunicațiilor