Dimensiunile culturii organizaţionale şi culturii naţionale: analiză cross-naţională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1018 132
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 21:56
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.73:316.7(478+498) (1)
Management organizațional (OM) (145)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788)
SM ISO690:2012
COVAŞ, Lilia, PÎRLOG, Angela. Dimensiunile culturii organizaţionale şi culturii naţionale: analiză cross-naţională. In: Economica, 2017, nr. 3(101), pp. 17-27. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(101) / 2017 / ISSN 1810-9136

Dimensiunile culturii organizaţionale şi culturii naţionale: analiză cross-naţională
CZU: 005.73:316.7(478+498)
JEL: D23, M14, M16

Pag. 17-27

Covaş Lilia, Pîrlog Angela
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2017


Rezumat

Cultura organizaţională are un impact puternic asupra activităţii unităţii economice. Cultura naţională reprezintă unul din factorii, ce determină caracteristicile culturii organizaţionale. În articolul dat, ne-am propus să efectuăm o analiză comparativă a specificului culturii organizaţionale în cadrul întreprinderilor din Republica Moldova şi România, precum şi a dimensiunilor culturii naţionale din aceste două ţări. Studiul va permite identificarea metodelor de management viabile în contextul existent în întreprinderile autohtone.

Corporate culture has a strong impact on the operation of an economic unit. National culture is one of the factors, which determines the characteristics of corporate culture. In this article we intent to carry out a comparative analysis of specificity of corporate culture within companies in the Republic of Moldova and Romania, as well as to compare the dimensions of national culture of these two countries. The study will allow identifying proper methods of management in the actual context of domestic enterprises.

Cuvinte-cheie
cultura organizaţională, cultura naţională,

dimensiuni culturale, management