Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-22 11:02 |
SM ISO690:2012 ŢURCAN, Nelly. Competenţele profesionale ale specialiştilor în informare şi documentare şi Procesul de la Bologna. In: Magazin bibliologic, 2007, nr. 3-4, pp. 39-42. ISSN 1857-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | |||||||
Numărul 3-4 / 2007 / ISSN 1857-1476 | |||||||
|
|||||||
Pag. 39-42 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Conform unor clasificari, principalele atribuţii ce revin specialistilor in informare si documentare se refera la priceperea de a lucra cu tehnicile noi de organizare a informaţiei (39%), aptitudini comunicaţionale si de relaţii interpersonale (50%), entuziasm si motivaţie, disponibilitatea de a lucra sub presiunea timpului (11%) [5, P. 15]. Viziunea angajatorilor autohtoni privind competenţele profesionale ale absolvenţilor corespund opiniilor specialistilor straini. In acelasi timp, cerinţele faţa de competenţele profesionale ale bibliotecarilor contemporani cresc. In opinia angajatorilor bibliotecarul este un tehnician, formator, comunicator, organizator, capabil de gestiune, relaţii interumane, cu imaginaţie in dezvoltarea de proiecte, capabil sa lucreze in echipa, sa coordoneze, sa evalueze [6, P. 22]. |
|||||||
|