Segmentarea pieţei – baza elaborării strategiilor de dezvoltare a bibliotecii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
620 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 09:38
SM ISO690:2012
CHERADI, Natalia. Segmentarea pieţei – baza elaborării strategiilor de dezvoltare a bibliotecii. In: Magazin bibliologic, 2007, nr. 3-4, pp. 15-19. ISSN 1857-1476.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 3-4 / 2007 / ISSN 1857-1476

Segmentarea pieţei – baza elaborării strategiilor de dezvoltare a bibliotecii

Pag. 15-19

Cheradi Natalia
 
Biblioteca ştiinţifică ASEM
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2017


Rezumat

Segmentarea pieţei permite eficientizarea măsurilor de marketing, evitarea cheltuielilor suplimentare de gestionare a serviciilor prestate pe un segment nesigur. Din această cauză, segmentarea constituie o parte integrantă a strategiei de planificare a marketingului infodocumentar