Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
620 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 09:38 |
SM ISO690:2012 CHERADI, Natalia. Segmentarea pieţei – baza elaborării strategiilor de dezvoltare a bibliotecii. In: Magazin bibliologic, 2007, nr. 3-4, pp. 15-19. ISSN 1857-1476. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Magazin bibliologic | |||||||
Numărul 3-4 / 2007 / ISSN 1857-1476 | |||||||
|
|||||||
Pag. 15-19 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Segmentarea pieţei permite eficientizarea măsurilor de marketing, evitarea cheltuielilor suplimentare de gestionare a serviciilor prestate pe un segment nesigur. Din această cauză, segmentarea constituie o parte integrantă a strategiei de planificare a marketingului infodocumentar |
|||||||
|