Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
798 100 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 23:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.52:338.2:378 (1) |
Operații în management. Direcții (301) |
Politică economică. Controlul economiei. Conducerea economiei. Planificare economică (432) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 BÎRSAN, Mihaela. Analiza economico-financiară în educația economică și antreprenorială. In: Economica, 2017, nr. 2(100), pp. 89-98. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 2(100) / 2017 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 005.52:338.2:378 | |||||||
JEL: A290, M00 | |||||||
Pag. 89-98 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Educaţia economică presupune o serie de cunoștinţe economice care ajută indivizii să acţioneze eficient în calitate de consumatori, producători, investitori, angajaţi şi chiar simpli cetăţeni, dezvoltând capacitatea acestora de a adopta decizii şi, implicit, sporeşte eficienţa regulilor şi normelor care reglementează consumul. Educaţia economică are rolul de a pregăti indivizii pentru a se integra în sistemul economic contemporan, dar şi pentru a participa la progresul sau redefinirea lui. Specialiştii în management afirmă că procesele de conducere nu se pot baza pe rutină şi intuiţie, ci pe o analiză ştiinţifică. Astfel, pe baza informaţiilor rezultate din analiză, managementul orientează eforturile pentru efecte/rezultate maxime. |
|||||||
Cuvinte-cheie cunoaştere ştiinţifică, analiză, analiză economică, antreprenoriat, educaţie economică şi fianciară |
|||||||
|