Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1120 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 22:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:659.126 (11) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 RUSU, Tatiana, NOVICOVA, Irina. Noile tendinţe în designul logotipurilor. In: Intellectus, 2017, nr. 1, pp. 29-35. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1 / 2017 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:659.126 | ||||||
Pag. 29-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noile tendinţe in designul logotipurilor. Autorii materialului scot în evidenţă noile tendinţe în designul logotipurilor pentru influenţarea comportamentului consumatorilor. Deoarece progresul tehnologic și schimbările în interacţiunea cu clienţii au loc foarte rapid, apare şi necesitatea reinventării designului logotipurilor. Autorii nu fac propuneri sau recomandări în acest sens, dar supun unei analize succinte evoluţia câtorva dintre logourile unor mari companii care, de-a lungul anilor, au rămas competitive pe piaţă datorită faptului că au știut săsi schimbe imaginea măcar o dată la câţiva ani. |
||||||
|