Dimensiuni experimentale ale dezvoltării inteligenţei sociale în perioada formării personalităţii în adolescenţa timpurie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1957 126
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 19:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.923 (435)
Psihologie (3327)
SM ISO690:2012
PLATON, Inga. Dimensiuni experimentale ale dezvoltării inteligenţei sociale în perioada formării personalităţii în adolescenţa timpurie. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 1-2(30), pp. 13-25. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1-2(30) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Dimensiuni experimentale ale dezvoltării inteligenţei sociale în perioada formării personalităţii în adolescenţa timpurie
CZU: 159.923

Pag. 13-25

Platon Inga12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
Disponibil în IBN: 19 mai 2017


Rezumat

În acest articol sunt descrise rezultatele studiului experimental-formativ privind dezvoltarea inteligenţei sociale în adolescenţa timpurie, care a fost iniţiat pentru a înţelege comportamentul uman în termenii adaptabilităţii şi funcţionalităţii în contextul contemporan al societăţii noastre. În cadrul experimentului formativ ne-am propus să dezvoltăm nivelul de inteligenţă socială care determină caracterul adecvat al înţelegerii capacităţii de cunoaştere comportamentală şi comunicaţională în procesul de formare şi stabilire a personalităţii adolescentului, ceea ce, în consecinţă, va facilita adaptarea adolescenţilor la condiţiile şi cerinţele noi de interrelaţionare şi funcţionare eficientă la maturitate.

This article describes the results of experimental-formative study regarding the social intelligence development during early adolescence, which was performed to understand the human behavior in terms of adaptability and functionality, in the context of contemporary. Within the formative experiment, we intend to develop the level of social intelligence that determines the appropriateness understanding of the ability of behavioral and communicative knowledge in the process of formation and establishment of adolescent personality, which will consequently facilitate adolescents’ adaptation to the new conditions and requirements of interrelation and efficient operation during its maturity.

Cuvinte-cheie
dezvoltarea inteligenţei sociale, performanţe comportamentale, interacţiune socială eficientă, experimentul de formare,

factori de personalitate, adolescenţă timpurie, intervenţie psihologică