Particularităţile adaptării psihosociale a adolescenţilor în condiţiile învăţării în colegiu
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1345 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 21:39
SM ISO690:2012
RUSNAC, Svetlana, DOROŞ, Ludmila. Particularităţile adaptării psihosociale a adolescenţilor în condiţiile învăţării în colegiu. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2009, nr. 4, pp. 20-28. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 4 / 2009 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Particularităţile adaptării psihosociale a adolescenţilor în condiţiile învăţării în colegiu

Pag. 20-28

Rusnac Svetlana1, Doroş Ludmila2
 
1 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova,
2 Colegiul Pedagogic „Vasile Lupu”, Orhei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2016


Rezumat

The article presents the results of an experimental study of the contents and efficiency of basic psychological tools used for the adaptation of adolescents to the teaching process in a college. The research has shown several underlying factors that contibute to a lack of adaptation: facing new teaching staff and classmates, lack of awareness of teachers’ individual differences, emotional states, habits, etc., low academic motivation; difficulties in attaining self-acceptance and acceptance from others, academic anxiety, etc. Based on the findings, practical recommendations are given to support them.

Cuvinte-cheie
adaptare, adaptare socială, adaptare şcolară, adolescenta, anxietate şcolară, dificultăţi de adaptare, inadaptare, factori ai adaptării, motivaţie şcolară