Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
992 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 15:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.47:[159.9+37.013] (1) |
Procese sociale. Dinamică socială (580) |
Psihologie (3383) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Formarea culturii relaţiilor intergeneraţionale abordată în contextul psihologiei şi pedagogiei comunităţii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 122-126. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.47:[159.9+37.013] | ||||||
Pag. 122-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cele ce urmează prezentăm un studiu teoretic cu implicaţii practice vizavi de formarea culturii relaţiilor intergeneraţionale. Relaţiile integeneraţionale au fost analizate şi conceptualizate în contextul teoriilor de bază ale psihologiei comunităţii. În corelaţie cu acestea au fost configurate Schema ecologiei dezvoltării umane şi principiile. |
||||||
Cuvinte-cheie relaţii intergeneraţionale, cultura relaţiilor intergeneraţionale, psihologia şi pedagogia comunităţii, teoria câmpului, teoria dimensionării relative, perspectiva ecologică a dezvoltării umane, cercetare-acţiune |
||||||
|