Interconexiunea şi continuitatea între ciclurile învăţământului superior – un posibil răspuns la cerinţele cadrului naţional al calificărilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
908 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-10-25 20:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14 (880)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
REPIDA, Tatiana, PAIU, Mihai, ŢURCANU, Carolina. Interconexiunea şi continuitatea între ciclurile învăţământului superior – un posibil răspuns la cerinţele cadrului naţional al calificărilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 97-102. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Interconexiunea şi continuitatea între ciclurile învăţământului superior – un posibil răspuns la cerinţele cadrului naţional al calificărilor
CZU: 378.14

Pag. 97-102

Repida Tatiana, Paiu Mihai, Ţurcanu Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2016


Rezumat

În articol este argumentată necesitatea realizării interconexiunii şi continuităţii între şi intra ciclurile de învăţământ superior, fiind analizată literatura de specialitate la problema abordată, dezvăluită semnificaţia conceptului de conexiune şi continuitate, determinat scopul şi unele aspecte metodologice ale interconexiunii şi continuităţii, ilustrat contextul actual al abordării propuse.

INTERCONNECTION AND CONTINUITY BETWEEN HIGHER EDUCATION CYCLES – A POSSIBLE RESPONSE TO THE REQUIREMENTS OF THE QUALIFICATIONS The article argues the need for the interconnection and continuity between and intra cycles of higher education; literature analyzing the problem addressed; reveals the significance of the concept of connection and continuity; determine the purpose and some methodological aspects of interconnection and continuity; illustrates the current context of the proposed approach.

Cuvinte-cheie
Codul Educaţiei, finalitate educaţională, interconexiune, continuitate, Cadrul Naţional al Calificărilor,

ciclu de învăţământ superior