Asigurarea continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior: demersuri şi acţiuni manageriale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
760 2
Ultima descărcare din IBN:
2019-03-22 11:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1 (1416)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2575)
SM ISO690:2012
ŢURCANU, Carolina. Asigurarea continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior: demersuri şi acţiuni manageriale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 90-96. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Asigurarea continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior: demersuri şi acţiuni manageriale
CZU: 378.1

Pag. 90-96

Ţurcanu Carolina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2016


Rezumat

În articol sunt fundamentate unele repere teoretice şi metodologice de redimensionare a managementului universitar instituţional în vederea asigurării continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior, acestea fiind abordate în contextul postmodernităţii şi al schimbărilor din mediul intern şi cel extern al instituţiilor de învăţământ superior. În baza acestora se formulează câteva reguli pentru cadrul managerial în vederea realizării continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior. De asemenea, se arată starea actuală în realizarea continuităţii şi interconexiunii dintre ciclurile învăţământului superior în baza analizei opiniilor managerilor instituţionali şi ale cadrelor didactice cu privire la eficienţa realizării continuităţii dintre ciclurile învăţământului superior pe diferite dimensiuni.

ENSURING CONTINUITY AND INTERCONNECTION BETWEEN CYCLES OF HIGHER EDUCATION: APPROACHES AND MANAGERIAL ACTIONS The article is based gave some theoretical and methodological parts resize institutional academic management to ensure continuity and interconnection between cycles of higher education, tackling them in the context of post-modernity and change internal and external environment of higher education institutions. Based on these few rules are formulated to achieve continuity management framework and interconnection between cycles of higher education. It is also showing the current state in achieving continuity and interconnection between cycles of higher education by analyzing opinions institutional managers and teachers on the effectiveness of achieving continuity between cycles of higher education in different sizes.

Cuvinte-cheie
cicluri de învăţământ superior, licență, masterat, doctorat, conexiune, interconexiune,

management educaţional, management academic