Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
828 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 18:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
792.8:373.3.02 (1) |
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Anatolie. Jocul didactic in cadrul orelor de coregrafie – un aport esenţial la dezvoltarea potenţialului creativ al elevilor claselor primare. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2014, nr. 3(23), pp. 104-107. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | |||||
Numărul 3(23) / 2014 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | |||||
|
|||||
CZU: 792.8:373.3.02 | |||||
Pag. 104-107 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul abordează problema dezvoltării potenţialului creativ al elevilor claselor primare prin intermediul jocului didactic. Jocurile didactice sunt antrenante pentru toţi elevii, acţionand in mod favorabil şi asupra elevilor cu rezultate slabe la invăţătură, deblocand potenţialul creator al acestora, sporindu-le performanţele şi căpătand astfel incredere in capacităţile lor, siguranţă şi promptitudine in răspunsuri. După părerea noastră, creativitatea ca formaţiune complexă de personalitate se formează şi exersează cu metode cat mai adecvate structurii sale, metode care să acţioneze pe tot parcursul şcolarizării elevului, iar din acest punct de vedere jocurile didactice satisfac pe deplin cerinţele la nivelul claselor primare. |
|||||
Cuvinte-cheie joc didactic, fluiditate, imaginaţie, potenţial creativ |
|||||
|