Jocul didactic in cadrul orelor de coregrafie – un aport esenţial la dezvoltarea potenţialului creativ al elevilor claselor primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
828 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 18:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
792.8:373.3.02 (1)
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
POPOVICI, Anatolie. Jocul didactic in cadrul orelor de coregrafie – un aport esenţial la dezvoltarea potenţialului creativ al elevilor claselor primare. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2014, nr. 3(23), pp. 104-107. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 3(23) / 2014 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

Jocul didactic in cadrul orelor de coregrafie – un aport esenţial la dezvoltarea potenţialului creativ al elevilor claselor primare
CZU: 792.8:373.3.02

Pag. 104-107

Popovici Anatolie
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 26 septembrie 2016


Rezumat

Articolul abordează problema dezvoltării potenţialului creativ al elevilor claselor primare prin intermediul jocului didactic. Jocurile didactice sunt antrenante pentru toţi elevii, acţionand in mod favorabil şi asupra elevilor cu rezultate slabe la invăţătură, deblocand potenţialul creator al acestora, sporindu-le performanţele şi căpătand astfel incredere in capacităţile lor, siguranţă şi promptitudine in răspunsuri. După părerea noastră, creativitatea ca formaţiune complexă de personalitate se formează şi exersează cu metode cat mai adecvate structurii sale, metode care să acţioneze pe tot parcursul şcolarizării elevului, iar din acest punct de vedere jocurile didactice satisfac pe deplin cerinţele la nivelul claselor primare.

This article deals with the issue of the development of primary school pupils creative potential through the didactic game. The didactic games are appealing for all the pupils and have a favourable influence upon pupils who have poor results in studying enhancing their performance and they become confident as to their skills, and their answers become quick and sure, i.e. their creative potential becomes unblocked. In our opinion, the creativity, as a complex personality shaping, gets formed and exercises by means of methods that are the most appropriate to its structure, methods that can act during all the school process of the pupil, and, from this point of view, the didactic games fully satisfy the requirements at the level of primary school.

Cuvinte-cheie
joc didactic, fluiditate, imaginaţie, potenţial creativ