Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
840 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 15:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
78.02:378.124 (1) |
Muzică (1808) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 MACARI, Angela. Calităţile profesionale necesare corepetitorului, metodele de lucru cu studenţii. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2014, nr. 3(23), pp. 59-62. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 3(23) / 2014 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 78.02:378.124 | ||||||
Pag. 59-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă o modalitate de abordare a unui complex de particularităţi ale corepetiţiei şi metodologia organizării procesului de invăţămant in lucrul cu studenţii. Autorul oferă informaţii despre importanţa şi rolul artei acompaniamentului ca o activitate complexă de imbinare a calităţilor individuale profesioniste şi procedeele pedagogice de pregătire a studenţilor pentru activitatea viitoare de interpret. In lucrare se demonstrează că produsul artistic finit al studentului depinde in cea mai mare măsură de conlucrarea creativă a acestuia cu corepetitorul, de la primele repetiţii pană la evaluarea pe scenă. Reieşind din aceasta, procesul pedagogic se organizează in baza respectării anumitor principii şi metode speciale. Autorul descrie procedeele eficiente tehnice şi artistice pentru acompaniament, problemele specifice şi dezvoltarea calităţilor speciale ale corepetitorului, lucrul metodic in activitatea sa. |
||||||
Cuvinte-cheie corepetitor, solist, acompaniament, interpret, metode, ansamblu, măiestrie, evoluare |
||||||
|