Dezvoltarea calităţii serviciilor turistice în condiţii de globalizare a turismului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
986 72
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 21:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48:006.83 (2)
Turism (534)
Standardizarea produselor, operațiilor, greutăților și a timpului (81)
SM ISO690:2012
ROITMAN, Irina. Dezvoltarea calităţii serviciilor turistice în condiţii de globalizare a turismului . In: Economica, 2015, nr. 3(93), pp. 30-39. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(93) / 2015 / ISSN 1810-9136

Dezvoltarea calităţii serviciilor turistice în condiţii de globalizare a turismului
CZU: 338.48:006.83
JEL: B4, F2, F6

Pag. 30-39

Roitman Irina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2015


Rezumat

Industria contemporană a turismului este în proces de globalizare. Acest fapt determină dezvoltarea conceptului, standardelor şi a metodologiei de estimare a calităţii serviciilor turistice. Autoarea investighează situaţia actuală cu privire la astfel de dezvoltări teoretico-metodologice şi aplicative, ceea ce este important să se aibă în vedere atât la nivel internaţional, cât şi naţional al turismului pentru a fi competitiv pe piaţa aflată în condiţii de globalizare

Contemporary tourism industry is in the process of globalization. This fact determines the development of the concept, standards and methodology of estimating the quality of tourism services. The author investigates the current state of affairs related to the theoretical, methodological and applicative developments which are important issues to be taken into account for both, international and national, tourism in order to be competitive in a market under globalization..

Cuvinte-cheie
globalizarea turismului, calitatea serviciului turistic, standarde ISO în turism, modelul GAP, zona toleranţei.,

SERVQUAL