Постмодернистская концепция игры и юмористическая реклама
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
624 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-05-07 18:57
SM ISO690:2012
РУСНАК, Оксана. Постмодернистская концепция игры и юмористическая реклама . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2011, nr. 8(48), pp. 194-199. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(48) / 2011 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Постмодернистская концепция игры и юмористическая реклама

Pag. 194-199

Руснак Оксана
 
Молдавский Государственный Университет
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2015


Rezumat

În articol este analizată corelaţia dintre conceptul post-modernist al Jocului şi publicitatea umoristică contemporană. Sunt prezentate sumar ideile despre umor şi natura omenească expuse de Huizinga, J.Ortega y Gasset, Hermann Hesse, Dante, Platon, ideile lui Bahtin şi ale altor scriitori. De asemenea, sunt analizate exemple din publicitatea cu caracter umorist autohtonă.

In this scientific article the author considers the interrelation of the postmodern concept of Game with the modern humoristic advertisement. There is a short review of Huizinga's, J. Ortega y Gasset's, Hermann Hesse's, Dante's, Plato's, Bakhtin's and other researchers' ideas related to humour and human nature. He also examines cases of Moldavian humoristic advertisement