Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-05-07 18:57 |
SM ISO690:2012 РУСНАК, Оксана. Постмодернистская концепция игры и юмористическая реклама
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2011, nr. 8(48), pp. 194-199. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 8(48) / 2011 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
Pag. 194-199 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizată corelaţia dintre conceptul post-modernist al Jocului şi publicitatea umoristică contemporană. Sunt prezentate sumar ideile despre umor şi natura omenească expuse de Huizinga, J.Ortega y Gasset, Hermann Hesse, Dante, Platon, ideile lui Bahtin şi ale altor scriitori. De asemenea, sunt analizate exemple din publicitatea cu caracter umorist autohtonă. |
||||||
|