Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
626 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-01 13:10 |
SM ISO690:2012 PERU-BALAN, Aurelia. Strategii persuasive în PR şi comportamentul comunicaţional al principalilor concurenţi electorali în alegerile locale Chişinău-2011
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2011, nr. 8(48), pp. 177-193. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 8(48) / 2011 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
Pag. 177-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article reflects the techniques and strategies applied by the main electoral contestants in the 2011 elections for general mayor position of Chisinau Municipality. The author identifies the persuasive impact of behavior and election's eloquence adopted by the 2 contestants – D. Chirtoaca (LP) and I. Dodon (PCRM). |
||||||
|