Strategii persuasive în PR şi comportamentul comunicaţional al principalilor concurenţi electorali în alegerile locale Chişinău-2011
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
626 23
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-01 13:10
SM ISO690:2012
PERU-BALAN, Aurelia. Strategii persuasive în PR şi comportamentul comunicaţional al principalilor concurenţi electorali în alegerile locale Chişinău-2011 . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2011, nr. 8(48), pp. 177-193. ISSN 1814-3199.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale)
Numărul 8(48) / 2011 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017

Strategii persuasive în PR şi comportamentul comunicaţional al principalilor concurenţi electorali în alegerile locale Chişinău-2011

Pag. 177-193

Peru-Balan Aurelia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2015


Rezumat

This article reflects the techniques and strategies applied by the main electoral contestants in the 2011 elections for general mayor position of Chisinau Municipality. The author identifies the persuasive impact of behavior and election's eloquence adopted by the 2 contestants – D. Chirtoaca (LP) and I. Dodon (PCRM).