Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1481 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-20 20:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.762:37.013.42 (2) |
Psihologie (3365) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3894) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Mecanisme ale intervenţiei în contextul asistenţei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2015, nr. 1-2, pp. 66-73. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2 / 2015 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.762:37.013.42 | ||||||
Pag. 66-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Soluţionarea problemelor emoţionale la copiii de vârstă preşcolară cu dizabilităţi necesită o asistenţă psihologică calificată, bazată pe legităţile de dezvoltare a copilului în condiţii normale, pe mecanisme ce stau la baza apariţiei emoţiilor şi mecanisme ale intervenţiei psihologice. În acest articol sunt descrise unele mecanisme ale intervenţiei psihologice în caz de tulburări emoţionale la copiii cu dizabilităţi. |
||||||
Cuvinte-cheie mecanisme, asistenţă psihologică, tulburări emoţionale, copii cu dizabilităţi, intervenţie psihologică. |
||||||
|