Evaluarea personalului: teorie sau practică, procedură sau rezultat?
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
930 45
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-11 12:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
331.108.4+005.96 (1)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (387)
Tipuri de management (316)
SM ISO690:2012
CARABET, Maria. Evaluarea personalului: teorie sau practică, procedură sau rezultat? In: Economica, 2011, nr. 3(77), pp. 56-62. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(77) / 2011 / ISSN 1810-9136

Evaluarea personalului: teorie sau practică, procedură sau rezultat?
CZU: 331.108.4+005.96

Pag. 56-62

Carabet Maria
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 15 decembrie 2013


Rezumat

Diferitele abordări ale evaluării personalului ne oferă posibilitatea să considerăm că aceasta este o categorie atât teoretică, cât şi practică. De pe poziţia cunoaşterii, evaluarea este un proces de gândire şi studiere a mediului înconjurător. Dar, de pe cea practică, aceasta constituie rezultatul procesului de studiere, deoarece în practică este important anume produsul gândirii.

Different approaches of personnel assessment enable us to assume that assessment is both theoretical and practical category. From the cognition point of view assessment is a process of thinking and studying the environment. And from a practical position it is a result of learning process, as in practice namely the product of thought is important.