Impactul tehnologiilor informaționale moderne în procesul corporativ de comunicare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1005 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-14 15:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.774:004 (5)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (788)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
SARKISYAN, Karina. Impactul tehnologiilor informaționale moderne în procesul corporativ de comunicare. In: Economica, 2015, nr. 1(91), pp. 131-140. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(91) / 2015 / ISSN 1810-9136

Impactul tehnologiilor informaționale moderne în procesul corporativ de comunicare
CZU: 316.774:004
JEL: M30

Pag. 131-140

Sarkisyan Karina
 
Academia Economică „D.A. Ţenov“ din Sviştov
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2015


Rezumat

Actualmente, procesul de comunicare de afaceri este considerat unul dintre elementele-cheie ale relaţiilor de afaceri. Indiferent de frecvenţa şi intensitatea aplicării tehnologiilor de comunicare moderne, abilităţile de comunicare ale indivizilor sunt nişte factori importanţi pentru succesul în cadrul oricăror business-procese. Scopul acestui articol constă în determinarea tehnologiilor informaţional-comunicaţionale (TIC) asupra businessproceselor, ce derulează actualmente, dar şi asupra procesului de comunicare între părţile interesate interne şi externe ale organizaţiei.

Communication process is one of the most important elements of modern business relations. Regardless the intensity of using modern communication technologies, people’s communication skills remain an important factor for the success of information and communication technologies (ICT) on the business activities today and on the process of communication to internal and external stakeholders of business organizations.

Cuvinte-cheie
comunicaţii de afaceri, avantajele şi dezavantajele IT în relaţii de afaceri, procesul comunicaţional corporativ, BYOD.,

tehnologia informaţiei