Cardurile bancare – instrumente de fidelizare a clienţilor băncilor comerciale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1244 78
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 14:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
336.713 (28)
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (772)
SM ISO690:2012
CIOBU, Stela, LUCHIAN, Ivan, IORDACHI, Valeriu, TIMUŞ-IORDACHI, Victoria. Cardurile bancare – instrumente de fidelizare a clienţilor băncilor comerciale. In: Economica, 2011, nr. 2(76), pp. 122-130. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 2(76) / 2011 / ISSN 1810-9136

Cardurile bancare – instrumente de fidelizare a clienţilor băncilor comerciale
CZU: 336.713

Pag. 122-130

Ciobu Stela, Luchian Ivan, Iordachi Valeriu, Timuş-Iordachi Victoria
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Gradul de satisfacere al clienţilor şi fidelitatea acestora sunt surse importante de avantaj concurenţial pentru băncile comerciale. Cardurile bancare pot deveni un instrument eficient de formare a fidelităţii clienţilor bancari. Cele mai bune rezultate apar atunci când sunt folosite mai multe modalităţi de fidelizare. În acest articol sunt reiterate cele mai bune practici de aplicare a cardurilor co-branded şi de afinitate, precum şi a altor instrumente de menţinere a fidelităţii clienţilor. De asemenea, sunt prezentate instrumente de fidelizare utilizare de către băncile comerciale din Republica Moldova. În final, este propus un sistem de măsuri necesare a fi întreprinse în cadrul băncii în scopul cultivării fidelităţii clienţilor.

The clients’ degree of satisfaction and their loyalty are important sources of competitive advantage for banks. Bank cards can become an efficient tool of creating the bank clients’ loyalty are used. The best results appear when more loyalty ways are used. This article reiterates the best practices of applying co- branded and loyalty cards, as well as other tools to maintain the clients’ devotedness. Also, are presented loyalty tools used by banks from the Republic of Moldova. Finally, is proposed a system of measures necessary to be undertaken within the banks in order to cultivate the clients’ loyalty.