Calitatea relaţiilor întreprinderii cu furnizorii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1385 69
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 12:03
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:658.14/.15 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Forme de întreprinderi. Finanțare (320)
SM ISO690:2012
TABĂRĂ, Neculai, UNGUREANU, Mihaela. Calitatea relaţiilor întreprinderii cu furnizorii. In: Economica, 2011, nr. 2(76), pp. 80-90. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 2(76) / 2011 / ISSN 1810-9136

Calitatea relaţiilor întreprinderii cu furnizorii
CZU: 339.138:658.14/.15

Pag. 80-90

Tabără Neculai, Ungureanu Mihaela
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2013


Rezumat

Ne aflăm într-o perioadă de mari schimbări, progrese importante în toate domeniile şi aspectele lumii de azi. Pe plan economic suntem părtaşi la deschideri, transformări, noi orizonturi privind viaţa economică, în special relaţiile comerciale. Având în vedere că la baza oricărei activităţi stau resursele, iar termenul de resursă duce imediat la gândul conceptului de furnizor, concluzia justă este aceea că agenţii economici, care joacă un rol de furnizori, reprezintă cea mai importantă „piesă” în „puzzle”-ul unei entităţi. Cu atât mai mult, cu cât clienţii de azi sunt furnizorii de mâine. Astfel, este de dorit o relaţie avantajoasă client-furnizor ca premisă esenţială pentru o activitate economică rentabilă pe termen lung.

We are in a period of great changes, significant progress in all areas and aspects of the today’s world. Economically we are partakers of openings, conversions, new horizons of economic life, especially trade relations. Given that all activities are based on resources and the word resource immediately makes us think about the concept of supplier, the fair conclusion is that economic agents who play the role of providers, are the most important “piece” in the “puzzle” of an entity. Even more because today's customers are tomorrow’s suppliers. Thus, it is desirable a beneficial customer-supplier relationship, as an essential condition for a long term profitable economic activity.

Cuvinte-cheie
furnizor, relaţii comerciale, calitate, etică, responsabilitate socială