Schimbarea tehnologiilor de comunicare managerială – necesitate modernă în activitatea organizaţională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1035 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 11:03
SM ISO690:2012
MANCAŞ, Maria. Schimbarea tehnologiilor de comunicare managerială – necesitate modernă în activitatea organizaţională. In: Economica, 2010, nr. 1(71), pp. 61-70. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(71) / 2010 / ISSN 1810-9136

Schimbarea tehnologiilor de comunicare managerială – necesitate modernă în activitatea organizaţională

Pag. 61-70

Mancaş Maria
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Scopul schimbării tehnologiilor de comunicare managerială constă în: creşterea capacităţilor de comunicare managerială, gestionarea relaţiilor interne şi externe ale întreprinderii; îmbunătăţirea cantitativă şi calitativă a informaţiei (emise şi receptate) în procesul decizional; schimbarea comportamentului organizaţiei în relaţia cu personalul, cu clienţii şi partenerii acesteia. Noile tehnologii ale comunicării manageriale urmează să consolideze activităţile organizaţionale şi să rezolve problemele stringente ale întreprinderii. În acest sens, managerii trebuie să monitorizeze cu precauţie: sancţiunea aleasă, sancţionarea imediată; anularea recompenselor; nesancţionarea comportamentului scontat, automonitorizarea; autostima pertinentă; atitudinea etc.

The goal of changing management communication technologies resides in: increasing capacities of management communication, of managing internal and external company relationships; information quantity and quality enhancement (limited and received) during decisional process; changing company’s conduct toward personnel, clients and its partners. New management communication technologies will settle organizational activities and solve company’s emerging problems of strategic level. In this context, managers must monitor, as follows: ensuring discouraging effect of applied sanction; immediate sanctioning; cancelling rewards; excluding sanctioning for desired behaviour; self monitoring is of two types: reduced and high; appropriate self-respect; attitude.