Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
993 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 19:06 |
SM ISO690:2012 RUSU, Djulieta, POSTOLACHI, Victoria. Educaţia interculturală – o dimensiune a educaţiei integrale. In: Economica, 2009, nr. 4(68), pp. 40-46. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(68) / 2009 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 40-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este consacrat problemelor educaţiei intercul-
turale şi rolului instituţiilor de învăţământ în promovarea di-
versităţii culturale. Autorii susţin că problematica lumii con-
temporane este prezentă în noile tipuri de educaţii sau „noile
educaţii”. Aceste „noi educaţii” corespund unor necesităţi so-
cio-pedagogice: educaţia pentru comunicare şi mass-media,
educaţia pentru o nouă ordine economică internaţională, edu-
caţia pentru schimbare şi dezvoltare, educaţia pentru timpul
liber, educaţia interculturală, educaţia pentru pace, educaţia
pentru democraţie şi toleranţă. Sintagma „noile educaţii” este
o reacţie de adaptabilitate a învăţământului la fenomenele da-
torate globalizării, ţinând cont de condiţiile specifice fiecărui
sistem educaţional.
|
||||||
|