Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
952 113 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 22:17 |
SM ISO690:2012 SMOLEVSCAIA, Mariana. Cultura organizaţională orientată spre calitate şi impactul acesteia asupra
performanţelor întreprinderii
. In: Economica, 2009, nr. 4(68), pp. 36-39. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||
Numărul 4(68) / 2009 / ISSN 1810-9136 | |||||
|
|||||
Pag. 36-39 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
O cultură organizaţională orientată spre calitate reprezintă
pentru orice întreprindere garanţia supravieţuirii şi dezvoltării
continue, indiferent de faptul dacă activează pe o piaţă concu-
renţială sau într-un mediu economic, social sau politic neprielnic.
Deoarece cultura organizaţională, prin componentele sale, este cea
care dictează anumite norme de comportament al angajaţilor, ori-
entează modul în care angajaţii percep şi îşi reprezintă realitatea,
modul în care este „bine” să reacţioneze la schimbările de mediu.
La fel, o cultură organizaţională orientată spre calitate reprezintă
un mod de abordare a realităţii mediului economic, social şi politic
al întreprinderii, care duce, în mod constant, la obţinerea de sa-
tisfacţii pentru toţi care sunt direct sau indirect interesaţi de acea
întreprindere (conducere, personal, clienţi, furnizori etc.).
|
|||||
|