Rolul brandingului in marketingul strategic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1157 109
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 17:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138+659.126 (8)
Probleme generale ale comerțului. Piața (803)
Publicitate. Reclamă (172)
SM ISO690:2012
SAVCIUC, Oxana, BELOSTECINIC, Igor. Rolul brandingului in marketingul strategic. In: Economica, 2014, nr. 3(89), pp. 48-52. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 3(89) / 2014 / ISSN 1810-9136

Rolul brandingului in marketingul strategic
CZU: 339.138+659.126
JEL: M3; M31

Pag. 48-52

Savciuc Oxana, Belostecinic Igor
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2014


Rezumat

Acest articol este dedicat brandului managementului modern. Noutatea ştiinţifică a lucrării rezidă în faptul că autorul identifică şi evidenţiază gestionarea brandurilor pe termen lung într-o categorie aparte – brandul managementului strategic – ca o activitate de rutină a angajamentului companiei faţă de principiile de branding corporativ. Subiectul respectiv este relevant la ziua de azi, deoarece experienţa arată că doar un management de brand competent duce la o creştere a capitalurilor de brand ale companiei, dezvoltarea lor şi creşterea veniturilor. Articolul prezintă concluziile şi recomandările cu referire la fezabilitatea creării unei mărci şi transformarea sa, în cele din urmă, în brand şi/sau portofoliu de branduri şi poate fi, de asemenea, folosită în orice altă companie care doreşte să-şi creeze propriul brand.

This article is devoted to modern brand management. Scientific novelty of the work is that the author identifies and distinguishes long-term management of brands as a separate category, called Strategic Brand Management, consisting of a company's persistent commitment to the principles of corporate branding. The relevance of the topic to modern day conditions is illustrated by the fact that only competent brand management practices provide a stable growth of income and an increase in a company's brand equity. The article presents conclusions and recommendations on the feasibility of establishing a trade mark and its transformation, ultimately, in a brand and/or a portfolio of brands and can also be used in any other company wishing to stand on the way of creating their own brand.

Cuvinte-cheie
marcă, brand,

branding, marketing,

brandmanagement