Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
731 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 23:42 |
SM ISO690:2012 MAZILU, Ovidiu. Managementul serviciilor de transport auto în relaţiile economiei de piaţă. In: Economica, 2009, nr. 2(66), pp. 81-86. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(66) / 2009 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 81-86 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Serviciile de transport – sau funcţia de transport – se
referă la deplasarea mărfurilor, materialelor sau personalului
din orice verigă a activităţii sau şi în spaţiu şi timp. Indiferent
de obiectul lor, aceste servicii urmăresc să realizeze operaţiuni
cu eficienţă de cost mare şi care să adauge câtuşi de puţin la
componenta totală de cost, ce intră în preţul produsului.
|
||||||
|