Managementul serviciilor de transport auto în relaţiile economiei de piaţă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
731 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 23:42
SM ISO690:2012
MAZILU, Ovidiu. Managementul serviciilor de transport auto în relaţiile economiei de piaţă. In: Economica, 2009, nr. 2(66), pp. 81-86. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 2(66) / 2009 / ISSN 1810-9136

Managementul serviciilor de transport auto în relaţiile economiei de piaţă

Pag. 81-86

Mazilu Ovidiu
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Serviciile de transport – sau funcţia de transport – se referă la deplasarea mărfurilor, materialelor sau personalului din orice verigă a activităţii sau şi în spaţiu şi timp. Indiferent de obiectul lor, aceste servicii urmăresc să realizeze operaţiuni cu eficienţă de cost mare şi care să adauge câtuşi de puţin la componenta totală de cost, ce intră în preţul produsului.

In the article given questions of management of transport services on the conditions of market relations are considered. The great attention is given to functioning of organizational systems on transport in an amplifying competition.