Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
951 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 18:09 |
SM ISO690:2012 GHENOVA, Svetlana. Formarea gamei de produse a întreprinderii utilizând metoda ABC
. In: Economica, 2008, nr. 4(64), pp. 58-63. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 4(64) / 2008 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 58-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Printre alţi factori, deosebit de actuală este sarcina optimizării gamei sortimentale. Arsenalul existent de metode şi metodice ale ştiinţei de marketing în acest domeniu, evident, este destul de diferenţiată. Reflectarea aplicativă a interacţiunii lor agregate şi logice în activitatea companiei permite conducerii adoptarea unor decizii administrative raţionale în cadrul politicii de sortiment. |
||||||
|