Unele aspecte ale evaluării rezultatelor academice în cadrul predării-învăţării disciplinelor reale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
923 29
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-20 13:04
SM ISO690:2012
DRAGALINA, Galina, GUŢU, Vladimir. Unele aspecte ale evaluării rezultatelor academice în cadrul predării-învăţării disciplinelor reale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 151-153. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Unele aspecte ale evaluării rezultatelor academice în cadrul predării-învăţării disciplinelor reale

Pag. 151-153

Dragalina Galina, Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2014


Rezumat

În lucrarea de faţă sunt tratate unele aspecte ale procesului de evaluare a rezultatelor învăţării la nivel universitar, importanţa, tipurile şi funcţiile evaluării. Caracterul aplicativ al lucrării constă în caracterizarea generală a testului de evaluare, a modalităţilor de elaborare a testelor pentru disciplinele ce ţin de ştiinţele reale. Sunt propuse verbele şi indi-cate modalităţile de utilizare a lor la nivel de cunoaştere, aplicare, integrare.

In this article there are presented the aspects of the evaluation’s process of knowledge at university level, the importance and functions of assessment types. The applicative aspect of this work consists in a general characterization of the evaluation test, methods of compiling tests for university courses related to real sciences. Verbs are proposed and indicated their application processes on the levels of knowledge, application, integration.

Cuvinte-cheie
proces de evaluare, teste, niveluri, cunoştinţe, aplicare