Training of teachers: efficiency and perspectives
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
792 2
Ultima descărcare din IBN:
2018-10-06 11:16
SM ISO690:2012
WATTAD, HussamSamara; ŞEVCIUC, Maia. Training of teachers: efficiency and perspectives . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educaţiei) . 2013, nr. 5(65), pp. 37-42. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Training of teachers: efficiency and perspectives

Pag. 37-42

Wattad HussamSamara, Şevciuc Maia
 
State University of Moldova
 
Disponibil în IBN: 31 martie 2014


Rezumat

Nowadays we understand better than anytime that we live in a changing world. In order to cope with future, educational and professional training systems, generally, and teacher training, in particular, must be adapted in order to offer a large amount of knowledge and to develop competencencies that are necessary in real life. Specialists in education must understand different complex situations which may change unpredictably. In this context, acquisition of knowledge and competencies training to future teachers must be accompanied by accepting own responsability in society and broadening the horizons.

Astăzi înţelegem mai bine ca oricând că trăim într-o lume în continuă schimbare. Pentru confruntarea cu viitorul, sistemele de învăţământ şi de formare profesională, în general, cel de formare a cadrelor didactice, în particular, trebuie să fie adaptate pentru a oferi o bază largă de cunoştinţe şi pentru a dezvolta competenţe necesare vieţii active. Specialiştii în educaţie sunt solicitaţi să înţeleagă situaţiile complexe care se pot schimba în mod imprevizibil. În acest context, achiziţia de cunoştinţe şi formarea de competenţe la viitoarele cadre didactice trebuie să meargă în pas cu lărgirea orizontului şi cu acceptarea propriei responsabilităţi în societate.

Cuvinte-cheie
teacher,

teachers training, initial training of teachers