Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
870 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 16:46 |
SM ISO690:2012 VELIŞCO, Nadejda. Imperative de perfecţionare a activităţii profesorului de chimie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 147-150. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 147-150 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Reforma curriculară realizată în ultimii 10 ani solicită profesorului de chimie şi, de fapt, cadrelor didactice per ansambru noi competenţe de specialitate pentru a aplica în practică paradigma curriculară de ultimă oră. În acest sens, în articol sunt menţionate schimbările în procesul educaţional la chimie în contextul Curriculumului Naţional, începând de la noile activităţi de perfecţionare a cadrului didactic, continuând cu noile materiale didactice care stau la dispoziţia acestuia, dupa care urmează noile strategii didactice şi de evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie paradigmă curriculară, Curriculum Naţional, strategii didactice, competenţă., Plan cadru de învăţământ secundar general |
||||||
|