Imperative de perfecţionare a activităţii profesorului de chimie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
870 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 16:46
SM ISO690:2012
VELIŞCO, Nadejda. Imperative de perfecţionare a activităţii profesorului de chimie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 147-150. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Imperative de perfecţionare a activităţii profesorului de chimie

Pag. 147-150

Velişco Nadejda
 
Ministerul Educaţiei şi Tineretului al R. Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2014


Rezumat

Reforma curriculară realizată în ultimii 10 ani solicită profesorului de chimie şi, de fapt, cadrelor didactice per ansambru noi competenţe de specialitate pentru a aplica în practică paradigma curriculară de ultimă oră. În acest sens, în articol sunt menţionate schimbările în procesul educaţional la chimie în contextul Curriculumului Naţional, începând de la noile activităţi de perfecţionare a cadrului didactic, continuând cu noile materiale didactice care stau la dispoziţia acestuia, dupa care urmează noile strategii didactice şi de evaluare.

The curricular reform done in the last 10 years requires new competencies from the chemistry teachers and all teachers in general, new specialty competencies to transfer the new curricula paradigm in practice. In this sense, the present article highlights the changes in the educational process at chemistry in the context of National Curriculum, beginning from the new activities for teachers training, then the new didactic material available for them and the new didactic and evaluation suggestions.

Cuvinte-cheie
paradigmă curriculară, Curriculum Naţional, strategii didactice, competenţă.,

Plan cadru de învăţământ secundar general