Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
740 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-01 17:36 |
SM ISO690:2012 BOSTAN, Dorina. Formarea competenţelor pedagogice la studenţi prin prisma valorificării componentei de gen . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 52-57. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 52-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se pune în discuţie importanţa cursului „Gender educaţional” în formarea competenţelor profesional-peda-gogice la studenţii specialităţilor cu profil pedagogic. Astfel, viitorul profesor, care se formează în cadrul specialităţilor cu profil pedagogic la Universitatea de Stat din Moldova, ar trebui să fie preocupat şi de formarea competenţelor peda-gogice ce se referă la realizarea educaţiei de gen în sistemul educaţional. Rezultatele cercetării de tip constatativ, reali-zate pe un eşantion de 75 de subiecţi, relevă că eficienţa cursului „Gender educaţional” în formarea competenţelor profesional-pedagogice este înaltă. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie de gen, gender educaţional, competenţe profesional-pedagogice, cultură gender |
||||||
|