Determinarea profesională a studentului psihopedagog special
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
750 8
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-08 09:50
SM ISO690:2012
BOSTAN, Martin. Determinarea profesională a studentului psihopedagog special. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 48-51. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Determinarea profesională a studentului psihopedagog special

Pag. 48-51

Bostan Martin
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2014


Rezumat

Articolul însumează rezultatele unui studiu practic privind predispunerea studentului psihopedagog special de a se angaja în câmpul muncii. În procesul formării sale profesionale, cel mai mult are de suferit pregătirea moral-psihologică pe fondul unei aspiraţii fluctuante (un nivel crescut la debutul studiilor şi un nivel scăzut în ultimul an de studii). Acest material se adresează, în special, cadrelor didactice care abordează în discuţiile lor teoretice şi practice problema pregătirii profesionale a tinerilor specialişti.

This article contains a practical study concerning the special psychology student’s predisposition of employment. During his professional training, the most to suffer is the moral psychological training due to fluctuating aspirations (a high level at the beginning of studies and reduced in the last year of study). This material is addressed, especially, to the teachers who tackle durring their theoretic and practic discussions the problem of professional training of the young specialists.

Cuvinte-cheie
determinare profesională,

predispunere, angajare, câmpul muncii