Conceptul de management al diagnosticării curriculumului şcolar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
998 15
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-20 13:13
SM ISO690:2012
POGOLŞA, Lilia. Conceptul de management al diagnosticării curriculumului şcolar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 15-21. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Conceptul de management al diagnosticării curriculumului şcolar

Pag. 15-21

Pogolşa Lilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2014


Rezumat

Articolul dat prezintă conceptul de management al diagnosticării curriculumului şcolar ca etapă obligatorie a mana-gementului curriculumului.

The article presents the concept of management of school curriculum diagnosis as an obligatory stage of management of curriculum.

Cuvinte-cheie
curriculum, management,

managementul diagnosticării curriculumului, metodologia managementului diagnosticării curriculumului, acţiuni manageriale