Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
998 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-20 13:13 |
SM ISO690:2012 POGOLŞA, Lilia. Conceptul de management al diagnosticării curriculumului şcolar. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2013, nr. 5(65), pp. 15-21. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(65) / 2013 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 15-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat prezintă conceptul de management al diagnosticării curriculumului şcolar ca etapă obligatorie a mana-gementului curriculumului. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, management, managementul diagnosticării curriculumului, metodologia managementului diagnosticării curriculumului, acţiuni manageriale |
||||||
|