Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
765 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-23 22:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772 (98) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1290) |
SM ISO690:2012 BLAŞCU, Olesea. Marca comunitară – o oportunitate pentru companii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2013, nr. 3(63), pp. 81-85. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 3(63) / 2013 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.772 | ||||||
Pag. 81-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interesul major al sistemului mărcii comunitare este de a permite întreprinzătorilor să identifice produsele şi serviciile
lor de cele asemănătoare ale altor agenţi economici pe întreg teritoriul Uniunii Europene. Marca comunitară le
permite, printr-o procedură unică la Oficiul de Armonizare a Pieţei Interne, înregistrarea unei mărci care va beneficia de
o protecţie uniformă şi îşi va produce efectele pe tot teritoriul UE. Obiect de proprietate, marca comunitară poate fi
transmisă prin licenţă, poate fi cesionată sau poate face obiectul altor drepturi reale. |
||||||
Cuvinte-cheie marcă comunitară, produse şi servicii, drepturi reale, Uniunea Europeană |
||||||
|