Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
879 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:004:334.72 (1) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (138) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (968) |
SM ISO690:2012 FRAU, Alberto. Sistemele de management al calităţii şi
îmbunătăţirea proceselor serviciilor it ale
companiilor
. In: Economica, 2013, nr. 4(86), pp. 7-15. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||
Numărul 4(86) / 2013 / ISSN 1810-9136 | |||||
|
|||||
CZU: 005.6:004:334.72 | |||||
Pag. 7-15 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Lucrarea reprezintă o aplicare de management conform abordării totale a calităţii realizate în industria serviciilor IT italiene. Trecerea la conceptul de sistem de valori, organizat într-un set interdependent de activităţi, menite să permită companiei atingerea obiectivelor sale de încredere şi disponibilitate produs/servicii, prevede utilizarea unui sistem de management al calităţii ca o eventuală metodologie de susţinere suficientă a procesului dezvoltării. În acest context, sunt prezentate principalele acţiuni prin care compania investigată şi-a planificat activitatea de afaceri începând cu organizarea clasică a unui management ierarhic-funcţional, pentru a-l direcţiona apoi către o activitate „orizontală” pe procesele principale. |
|||||
Cuvinte-cheie tehnologie, procese, management total al calităţii, abilităţi manageriale, management |
|||||
|