O modalitate de cuantificare a competitivităţii produselor finale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1111 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 16:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
330.4:339.137.2 (2)
Economie matematică (126)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
SM ISO690:2012
DANILIUC, Aliona, MAXIMILIAN, Silvestru, GRIBINCEA, Corina. O modalitate de cuantificare a competitivităţii produselor finale . In: Intellectus, 2013, nr. 3, pp. 93-99. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 3 / 2013 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

O modalitate de cuantificare a competitivităţii produselor finale
CZU: 330.4:339.137.2

Pag. 93-99

Daniliuc Aliona1, Maximilian Silvestru1, Gribincea Corina2
 
1 Universitatea Liberă Internaţională din Moldova,
2 Institutul de Economie, Finanţe şi Statistică al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 18 decembrie 2013


Rezumat

Calitatea şi preţul mărfii sunt părţi componente ale competitivităţii acesteia. Calitatea nu întotdeauna poate fi determinată de către consumatori. În asemenea cazuri, calitatea mărfii/serviciului este determinată de experţi, dotaţi cu tehnicile respective, cu ani de experienţe, cu cunoştinţe profesionale.

The quality and price of the good are component parts of its competitiveness. The quality cannot always be determined by the consumer. In such case the quality of the good, service is determined by experts equipped with the respective techniques, with years of experience, with professional knowledge.