Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1116 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-25 10:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
330.1:366.1 (1) |
Știință economică. Concepte economice de bază (240) |
Consumerism (155) |
SM ISO690:2012 FEURAŞ, Eugenia. Particularităţile manifestării economiei
cunoaşterii la nivel microeconomic
. In: Economica, 2013, nr. 3(85), pp. 59-70. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 3(85) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 330.1:366.1 | ||||||
Pag. 59-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol, sunt examinate modificările intervenite în cele trei compartimente de studiu microeconomic: comportamentul consumatorului, comportamentul producătorului şi funcţionarea pieţei, generate de formarea economiei cunoaşterii. Consumul devine unul demonstrativ,
accelerat şi imitator. Firmele se orientează de la modelul avantajului concurenţial strategic al lui Porter la modelul bazat pe resursele şi competenţele posedate. Pieţele emergente devin pieţele bunurilor de reţea. |
||||||
Cuvinte-cheie comportamentul consumatorului, consum demonstrativ, consum accelerat, competenţe de esenţă |
||||||
|