Complexitatea şi importanţa comunicaţiilor de marketing pentru succesul întreprinderilor moderne
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
996 119
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 22:29
SM ISO690:2012
CIUHRII, Ionela. Complexitatea şi importanţa comunicaţiilor de marketing pentru succesul întreprinderilor moderne . In: Economica, 2007, nr. 4(60), pp. 92-95. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 4(60) / 2007 / ISSN 1810-9136

Complexitatea şi importanţa comunicaţiilor de marketing pentru succesul întreprinderilor moderne

Pag. 92-95

Ciuhrii Ionela
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

Modern marketing communications are developing as a result of the transformations of the market environment. They play an increasing role in the success of modern companies. Current communication mix is broader and more complex than the traditional mix and comprises around 16 communication tools. The practical application of the integrated approach to marketing communications is essential due to the development of the media and to the changes in consumer behavior. Integrated marketing communications can ensure an enhanced effect and an explicit positioning of the brand.