Trasarea obiectivelor de activitate a instituţiei de învăţământ superior ca subiect al pieţei serviciilor de instruire
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
608 1
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-30 15:01
SM ISO690:2012
GERŞTEGA, Tatiana. Trasarea obiectivelor de activitate a instituţiei de învăţământ superior ca subiect al pieţei serviciilor de instruire . In: Economica, 2007, nr. 1(57), pp. 19-20. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(57) / 2007 / ISSN 1810-9136

Trasarea obiectivelor de activitate a instituţiei de învăţământ superior ca subiect al pieţei serviciilor de instruire

Pag. 19-20

Gerştega Tatiana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Marketing in sphere of education deals with all traditional categories of his{its} objects. At the same time it is clear, that marketing in education is mainly marketing of educational services.In article a number of features of objects and functions of marketing of educational services is considered.