Rolul acreditării in asigurarea managementului călităţii serviciului stomatologic
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1016 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 01:27
SM ISO690:2012
TINTIUC, Dumitru, LUPAN, Ion, PANCENCO, Anatolie, TINTIUC, Elena, CUMPĂNĂ, Maria. Rolul acreditării in asigurarea managementului călităţii serviciului stomatologic . In: Medicina stomatologică , 2012, nr. 2(23), pp. 10-15. ISSN 1857-1328.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Medicina stomatologică
Numărul 2(23) / 2012 / ISSN 1857-1328

Rolul acreditării in asigurarea managementului călităţii serviciului stomatologic

Pag. 10-15

Tintiuc Dumitru, Lupan Ion, Pancenco Anatolie, Tintiuc Elena, Cumpănă Maria
 
Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

Articolul include rezultatele analizei a 243 de rapoarte privind procesul de evaluare şi acreditare a instituţiilor medicale stomatologice cu diferite forme de gestionare. Datele obţinute demonstrează faptul că procesul de evaluare şi acrediatre este o formă eficientă pentru a realiza modalităţi privind ameliorarea managementului calităţii serviciilor medicale stomatologice, acordate populaţiei, direcţie prioritară în dezvoltarea sistemului naţional de sănătate şi asigurarea dreptului cetăţenilor la asistenţă stomatologică calitativă.

The article includes results of the analysis of 243 reports on the evaluation and accreditation of medical-dental institutions with different forms of management. The data obtained demonstrate that the evaluation and accreditation is an effective form to make ways to improve the quality management of the dental health care, given the population, a priority direction in the development of the national health system and in ensuring citizens’ right to a qualitative dental care.