Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1147 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 11:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.5:339.188.2+339.138:640.43 (1) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1504) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Tipuri de gospodărie (58) |
SM ISO690:2012 PETROVICI, Sergiu, TĂZLĂVAN, Doina. Alegerea strategiei de marketing în domeniul comerţului şi alimentaţiei publice ca o condiţie a perfecţionării cadrului normativ. In: Economica, 2013, nr. 2(84), pp. 46-54. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 2(84) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.5:339.188.2+339.138:640.43 | ||||||
Pag. 46-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare sunt dezvăluite criteriile alegerii strategiei de marketing în domeniul comerţului interior şi alimentaţiei publice. Cea mai reuşită este strategia de diferenţiere a produsului orientată spre dezvoltarea produsului cu caracteristici unicale formate din valorile proprii ale produselor şi serviciilor.
Autorii acordă deosebită atenţie analizei trăsăturilor
specifice ale produselor şi serviciilor din alimentaţia
publică, propun formula definiţiei produsului ca rezultat al
unui ciclu întreg de activitate a întreprinderii. Prezintă
interes efectuarea chestionarului pentru a identifica situaţia
consumului producţiei alimentaţiei publice, calculul reprezentativităţii eşantionului pentru municipiul Chişinău.
La finele lucrării, sunt formulate posibilităţile de aplicare a strategiilor de marketing pentru perfecţionarea cadrului normativ în comerţul interior şi alimentaţia publică |
||||||
|