Aspecte financiar-contabile privind marca întreprinderii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
939 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 10:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[347.772+657.372.5](478) (1)
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1292)
Contabilitate (940)
SM ISO690:2012
BUŞMACHIU, Eugenia, CECHINA, Ecaterina. Aspecte financiar-contabile privind marca întreprinderii . In: Intellectus, 2011, nr. 1, pp. 32-38. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Aspecte financiar-contabile privind marca întreprinderii
CZU: [347.772+657.372.5](478)

Pag. 32-38

Buşmachiu Eugenia, Cechina Ecaterina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 august 2013


Rezumat

Aspectele legate de activele necorporale reprezintă o provocare pentru gândirea economică actuală, iar zona evaluării patrimoniului nematerial constituie o premisă în modalităile tradiionale de analiză a întreprinderii. Un factor de presiune, îndeosebi pentru zona contabilă, fiscală şi cea a evaluării, îl constituie evoluia realităilor economice, care au condus la găsirea unor soluii pentru înregistrarea în patrimoniu, impozitarea şi estimarea valorii unor active pe termen lung ce nu au formă materială. Cheia pentru evaluarea unei proprietăi nemateriale, în general, şi a proprietăilor intelectuale, cum este marca, în special, o reprezintă determinarea avantajului ce rezultă din deinerea unei asemenea proprietăi.

Aspects relating to intangible assets are a challenge to current economic thinking and the evaluation of intangible heritage is a prerequisite in the traditional ways of analysis of the company. A pressure factor, particularly for the accounting, tax and assessment zone, is the evolution of the economic realities that have led to solutions for property registration, taxation and assessment of the value of long-term assets that have no material form. The key to the assessment of an intangible property in general and intellectual property, such as trademark, in particular, is to establish a benefi t resulting from the possession of such property.