Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
939 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 10:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[347.772+657.372.5](478) (1) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1292) |
Contabilitate (940) |
SM ISO690:2012 BUŞMACHIU, Eugenia, CECHINA, Ecaterina. Aspecte financiar-contabile privind marca întreprinderii
. In: Intellectus, 2011, nr. 1, pp. 32-38. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1 / 2011 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: [347.772+657.372.5](478) | ||||||
Pag. 32-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aspectele legate de activele necorporale reprezintă o provocare pentru gândirea economică actuală, iar zona evaluării patrimoniului nematerial constituie o premisă în modalităile tradiionale de analiză a întreprinderii. Un factor de presiune, îndeosebi pentru zona contabilă, fiscală şi cea a evaluării, îl constituie evoluia realităilor economice, care au condus la găsirea unor soluii pentru înregistrarea în patrimoniu, impozitarea şi estimarea valorii unor active pe termen lung ce nu au formă materială. Cheia pentru evaluarea unei proprietăi nemateriale, în general, şi a proprietăilor intelectuale, cum este marca, în special, o reprezintă determinarea avantajului ce
rezultă din deinerea unei asemenea proprietăi. |
||||||
|