Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
709 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-05 20:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.22(478) (7) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2576) |
SM ISO690:2012 CANŢER, Valeriu, HOLBAN, Ion. Doctoratul şi reproducerea potenţialului
de cercetare. II. Secvenţe din experienţa Republicii Moldova (5)
. In: Intellectus, 2011, nr. 2, pp. 80-85. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 2 / 2011 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.22(478) | ||||||
Pag. 80-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În contextul conexiunii cu ştiinţa şi inovarea din vârful educaţional al triunghiului „EDUCAŢIEŞTIINŢĂ-INOVARE”, se evidenţiază îndeosebi aspectele pregătirii noilor cadre ştiinţifi ce la nivelul exigenţelor Mileniului trei. În studiul de faţă se face o analiză a învăţământului de doctorat la nivel naţional, accentul punându-se pe fl exibilitatea şi capacitatea sa de adaptare la condiţiile actuale, în schimbare continuă, precum şi de autoorganizare cu menţinerea funcţionalităţii efi ciente. În
baza experienţei instituţiilor organizatoare de doctorat din ţară şi de peste hotare, CNAA propune o reformare a sistemului naţional de pregătire a cadrelor ştiinţifi ce pe bază de asociere şi de
conformare a acestora cerinţelor stabilite în Uniunea Europeană. |
||||||
|