Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1446 173 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 07:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.016.46:811.135.1 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina, MÎSLIŢCHI, Valentina. Continuitatea în formarea competenţelor
lingvistice la copiii de vârstă preşcolară
mare şi şcolară mică (1)
. In: Intellectus, 2013, nr. 1, pp. 66-71. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.016.46:811.135.1 | ||||||
Pag. 66-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema realizării continuităţii în formarea la copii a competenţelor lingvistice. Soluţionarea problemei abordate se realizează prin implementarea Modelului pedagogic de asigurare a continuităţii în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vârstă preşcolară mare şi şcolară mică ce vizează interconexiunea dintre activitatea specifică a două trepte importante ale învăţământului:
preşcolar şi primar, pe de o parte, şi evoluţia însuşirii atât a competenţelor lingvistice, cât şi a fazelor generale de formare a competenţelor, pe de altă parte. |
||||||
|