Continuitatea în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vârstă preşcolară mare şi şcolară mică (1)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1446 173
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 07:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.016.46:811.135.1 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455)
SM ISO690:2012
BOTNARI, Valentina, MÎSLIŢCHI, Valentina. Continuitatea în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vârstă preşcolară mare şi şcolară mică (1) . In: Intellectus, 2013, nr. 1, pp. 66-71. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Continuitatea în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vârstă preşcolară mare şi şcolară mică (1)
CZU: 373.2.016.46:811.135.1

Pag. 66-71

Botnari Valentina, Mîsliţchi Valentina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

Articolul tratează problema realizării continuităţii în formarea la copii a competenţelor lingvistice. Soluţionarea problemei abordate se realizează prin implementarea Modelului pedagogic de asigurare a continuităţii în formarea competenţelor lingvistice la copiii de vârstă preşcolară mare şi şcolară mică ce vizează interconexiunea dintre activitatea specifică a două trepte importante ale învăţământului: preşcolar şi primar, pe de o parte, şi evoluţia însuşirii atât a competenţelor lingvistice, cât şi a fazelor generale de formare a competenţelor, pe de altă parte.

The article deals with the problem of achieving continuity in the training of language skills in children. The solution to the addressed problem is achieved through the implementation of a pedagogical Model to ensure continuity in the training of language skills in big preschool and small schoolchildren, aimed at the interconnection between the specific activity of two important stages of education: preschool and primary education, on the one hand, and the development of assimilation of both language skills and general skill training phases, on the other hand.