Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1519 250 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 08:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(478-22) (15) |
Turism (534) |
SM ISO690:2012 BOTEZATU, Angela. Strategii şi tehnici de promovare a turismului rural sustenabil
. In: Economica, 2013, nr. 1(83), pp. 40-46. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(83) / 2013 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48(478-22) | ||||||
Pag. 40-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Unul dintre obiectivele principale pe care le urmăreşte orice firmă, valabil şi pentru afacerile de turism rural, este acela de a şti cum să-i convingă pe clienţi să-i cumpere produsul sau serviciul. Într-un mediu de concurenţă acerbă, strategiile de promovare vin să faciliteze procesul de comunicare cu clienţii actuali şi potenţiali prin informare, convingere sau reamintire. În articol, sunt tratate unele dintre strategiile şi tehnicile de promovare ale activităţii de turism, tehnici care, utilizate separat sau întrun mix bine gândit, pot contribui la formarea de ansamblu şi îmbunătăţirea imaginii ţării sau firmelor de turism prin dezvoltarea turismului rural sustenabil. |
||||||
Cuvinte-cheie turism rural, sustenabilitate, politică de promovare, relaţii cu publicul, strategii de promovare |
||||||
|