Strategii şi tehnici de promovare a turismului rural sustenabil
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1519 250
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 08:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(478-22) (15)
Turism (534)
SM ISO690:2012
BOTEZATU, Angela. Strategii şi tehnici de promovare a turismului rural sustenabil . In: Economica, 2013, nr. 1(83), pp. 40-46. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(83) / 2013 / ISSN 1810-9136

Strategii şi tehnici de promovare a turismului rural sustenabil
CZU: 338.48(478-22)

Pag. 40-46

Botezatu Angela
 
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2013


Rezumat

Unul dintre obiectivele principale pe care le urmăreşte orice firmă, valabil şi pentru afacerile de turism rural, este acela de a şti cum să-i convingă pe clienţi să-i cumpere produsul sau serviciul. Într-un mediu de concurenţă acerbă, strategiile de promovare vin să faciliteze procesul de comunicare cu clienţii actuali şi potenţiali prin informare, convingere sau reamintire. În articol, sunt tratate unele dintre strategiile şi tehnicile de promovare ale activităţii de turism, tehnici care, utilizate separat sau întrun mix bine gândit, pot contribui la formarea de ansamblu şi îmbunătăţirea imaginii ţării sau firmelor de turism prin dezvoltarea turismului rural sustenabil.

One of the main objectives pursued by any company, available for rural tourism business is to know how to convince customers to buy your product or service. In an environment of intense competition, promotion strategies come to facilitate the communication with current and prospective customers through information, persuasion or reminder. The article deals with some of the strategies and techniques to promote the tourism activity, techniques which used separately or in a thoughtful mix can contribute to the formation and improvement of the overall image of the country or travel companies by sustainable rural tourism development.

Cuvinte-cheie
turism rural, sustenabilitate, politică de promovare, relaţii cu publicul,

strategii de promovare