Mic sondaj al opiniilor doctoranzilor faţă de studiile prin doctorat
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1019 5
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-04 17:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.245(478) (9)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2565)
SM ISO690:2012
CANŢER, Valeriu, HOLBAN, Ion. Mic sondaj al opiniilor doctoranzilor faţă de studiile prin doctorat. In: Intellectus, 2012, nr. 3, pp. 59-66. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 3 / 2012 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Mic sondaj al opiniilor doctoranzilor faţă de studiile prin doctorat
CZU: 378.245(478)

Pag. 59-66

Canţer Valeriu, Holban Ion
 
Consiliul Naţional pentru Acreditare şi Atestare
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

Sistemul de pregătire a cadrelor știinţifice ce prin doctorat și postdoctorat din Republica Moldova se află în pragul unor reforme substanţiale – aducerea acestuia în concordanţă cu dezideratele Procesului de la Bologna, la care ţara noastră este parte. Consiliul Naţional pentru Acreditare și Atestare (CNAA) consideră că reforma preconizată trebuie s㠀 fie realizată în cunoștinţă de cauză, de către întreaga comunitate știinţifi€că a ţării. Dorind să constituie un sistem de pregătire a cadrelor știinţifice cu legătură inversă, funcţională la cel mai înalt nivel și în toate circumstanţele, CNAA a iniţiat o serie de consultaţii cu părţile implicate în procesul de pregătire a cadrelor știinţi€fice. Cu această ocazie, CNAA a început elaborarea unor chestionare, cu ajutorul cărora să sondeze opinia persoanelor interesate, a diferitelor părţi componente ale sistemului dat.

The system of research sta‡ff training through doctoral and postdoctoral degree in the Republic of Moldova is facing substantial reforms - bringing it in line with the goals of the Bologna Process, to which our country is party. The National Council for Accreditation and Attestation (CNAA) believes that the planned reform must be made knowingly by the entire scienti€fic community of the country. Desiring to create a feedback scientific staff‡ training system, functional at the highest level and in all circumstances, CNAA initiated a series of consultations with stakeholders involved in the scienti€fic staff‡ training process. On this occasion, CNAA initiated the development of questionnaires, with the help of which to poll the opinions of certain persons, different component parts of this system.